ÄNTLIGEN!

Efter en timme i telefonen på kvällen, och en halvtimme på morgonen, 4 bortkopplingar och många misstag har det nu ÄNTLIGEN löst sig. De drar pengarna från tillgodokortet och skickar tillbaka mina pengar på kontot. Tack och lov.

Undrar vad de har för koll där egentligen? Först påstod hon att jag inte kunde betala på tillgodokortet på hemsidan, sedan att jag absolut kan det. Sedan menade hon att tillgodokortet inte innehåller alla dessa pengar (PANIK!) utan bara ska vara småslantar. Sedan säger hon att jag måste skicka in plastkortet med post till dem. Sedan ändrar hon sig och säger att hon inte jobbar med dessa saker (trots att någon kopplat mig till henne??). Helt plötsligt menar hon då att man i Sundsvall inte skulle gjort ett tillgodokort åt mig, att dom gjort fel och att jag måste åka dit och be dem lösa det.

Jag säger igen att det är dom själva som sagt att jag ska göra på detta sätt och att de måste lösa det, jag tänkte INTE köra till Sundsvall.

Hon säger att hon ska kolla med en kollega. Återkommer efter 10 minuter drygt (trodde att jag var frånkopplad igen) och säger att hon kan lösa det. Det låter bra. Jag hoppas att det verkligen funkar på riktigt. Nu har de väl säkert tappat bort mitt kontonummer eller något. Eller så kommer jag att få en betalningspåminnelse, där både tillgodokortet är tomt och min nya betalning är försvunnen.

Men nu ska vi inte måla fan på väggen, EN av dessa grejer kan dom väl klara av? Så nu håller ni väl alla tummar och tår på att betalningen ska lösas rätt och att vi faktiskt FÅR leveransen? Tacksam för det.

Nu, palt!
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0